Dostawa

  • Przy zamówieniach online powyżej 100 zł (nie dotyczy tzw. towarów ponadgabarytowych, w przypadku których koszt przesyłki wynosi 19 zł i tzw. artykułów spedycyjnych, w przypadku których koszt przesyłki wynosi 49 zł oraz płatności „za pobraniem”, w przypadku której dodatkowa opłata wynosi 5,5 zł; informacja o takim koszcie jest podawana przed złożeniem zamówienia)
  • Przy zamówieniach online z odbiorem w sklepach stacjonarnych Tchibo
  • Jeśli podzielimy zamówienie na kilka dostaw z przyczyn logistycznych, żadne dodatkowe koszty nie są doliczane
W chwili obecnej zamówienia za granicę nie są możliwe.
Szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem Wymiana i zwroty.

Możliwe adresy dostawy

Dostawa pod adres rachunku

W procesie zamówienia online adres rachunku jest automatycznie przyjmowany jako adres dostawy w drugim kroku zamówienia "Adres dostawy".
Twoje dane na temat adresu dostawy można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymasz e-mailem po wypełnieniu zamówienia online.
W paczce z zamówionymi artykułami otrzymasz formularz zwrotu.
Jak tylko zamówione artykuły opuszczą nasz magazyn, otrzymasz (jeśli podałeś nam e-mail przy składaniu zamówienia) potwierdzenie dostawy w wiadomości e-mail (Tytuł: "Tchibo: Faktura oraz potwierdzenie wysyłki") z informacjami śledzenia przesyłki, pouczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz fakturę w formacie PDF.

Dostawa pod adres inny niż adres rachunku

Tak, oferujemy taką możliwość. Jeżeli jesteś nowym klientem lub dokonujesz pierwszy raz zakupu na Tchibo.pl wystarczy przy podawaniu danych zamówienia zaznaczyć opcję „Inny adres dostawy” i w kolejnym kroku podać wybrany adres dostawy danego zamówienia. Jeżeli jesteś stałym klientem i masz konto Tchibo (tj. logujesz się za pomocą e-maila i hasła) w 4. kroku zakupowym „Sprawdź i zamów” możesz zmienić adres dostawy (domyślnie ustawiony jako „Jak na rachunku”) klikając w link tekstowy „Zmień”.
* Prosimy jako "Inny adres dostawy" nie wpisywać ręcznie adresu sklepu stacjonarnego Tchibo. Za w ten sposób zaadresowane przesyłki Tchibo nie ponosi odpowiedzialności. Aby dostarczyć artykuły do sklepu stacjonarnego Tchibo, w 2. kroku zakupowym należy zaznaczyć opcję "Sklep Tchibo w pobliżu Ciebie (bez kosztów wysyłki)" i wybrać dowolny sklep Tchibo, poprzez naciśnięcie przycisku "Wybierz i przejdź dalej >".
W przypadku wystąpienia przejściowych problemów z dostępnością niektórych artykułów bądź opóźnień w dostawie w stosunku do wyznaczonego terminu, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem wiadomości e-mail. Ponadto możesz w dowolnym momencie dowiedzieć się telefonicznie o statusie wysyłki lub sprawdzić status wysyłki na swoim koncie online Tchibo.
W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem i nie będzie w stanie doręczyć przesyłki, ponowi on próbę doręczenia w ciągu 3 dni. W e-mailu potwierdzającym wysyłkę paczki (Tytuł: "Powiadomienie DPD - paczki wydane do doręczenia") podane są dane kuriera - prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą kurierską DPD w celu ustalenia nowego terminu doręczenia.

Gdy przesyłka nie zostanie doręczona, wraca na sortownię, gdzie może być odebrana przez następny tydzień. Po tym czasie paczka wraca z powrotem do naszych magazynów.
Zastrzeżenie: dostawy realizowane są tylko na terytorium Polski.

Zamówienie online z odbiorem w sklepie Tchibo (Click & Collect)

Z dniem 4 maja 2021 r. otworzyliśmy wszystkie sklepy stacjonarne Tchibo na terenie Polski.

W trosce o bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów stosujemy się do wszelkich zaleceń Ministra Zdrowia podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

Od 1 lutego wznawiamy także możliwość składania zamówień w sklepie internetowym z odbiorem w sklepie stacjonarnym.

W przypadku zakupów dokonanych w sklepach stacjonarnych w okresie krótszym niż 30 dni przed ich zamknięciem z powodu pandemii, czas na zwrot towaru zostaje przedłużony do 30 dni licząc od ponownego otwarcia sklepów.

Czas dostawy / śledzenie przesyłki

Czas dostawy wynosi obecnie od 3 (trzech) do 5 (pięciu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, jednakże Tchibo.pl zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by dostarczyć zamówiony towar w terminie nieprzekraczającym 30 dni od złożenia zamówienia. Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Informacja o czasie dostawy zamówionego produktu zostanie podana podczas zamówienia online w koszyku. Jeśli podasz nam adres e-mailowy, wyślemy Ci dodatkowo potwierdzenie zamówienia, w którym podamy jeszcze raz termin dostawy. Na podany adres e-mailowy możemy dodatkowo wysłać Ci inne przydatne informacje związane z Twoim zamówieniem w sklepie internetowym Tchibo, np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu.
W przypadku zbyt długiego czasu oczekiwania na skompletowanie zamówienia przeprowadzamy automatycznie podział wysyłki. Wysyłamy Ci artykuły, które są obecnie dostępne, natomiast artykuły, które nie są w danym momencie dostępne, dosyłamy w osobnej paczce. W takim przypadku opłatę za wysyłkę naliczamy oczywiście tylko jeden raz. Jeśli podasz nam adres e-mail, poinformujemy Cię za pomocą potwierdzenia o wysyłce Twojego zamówienia o podziale zamówienia na odrębne paczki. Dodatkowo brakujące produkty zostaną wyszczególnione na potwierdzeniu wysyłki.

Dostawa produktów wielkogabarytowych

Dostawa produktów wielkogabarytowych (np. meble) odbywa się za pośrednictwem firmy spedycyjnej Rhenus. Dostawa produktów pod wskazany przez Ciebie adres odbywa się w godzinach między 8:00 a 20:00 od poniedziałku do soboty.

Każda próba doręczenia zakończy się powiadomieniem. Po 3 próbie doręczenia zostaniesz poproszony o skontaktowanie się z firmą Rhenus w sprawie odbioru. Zamówienie będzie przechowywana w firmie Rhenus przez 7 dni. Otrzymasz powiadomienie w wiadomości e-mail o pakiecie, jeśli zażądałeś go przy składaniu zamówienia online.