Reklamacja
Czas trwania i zakres gwarancji na produkt zakupiony w Tchibo
Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie producenta, którego udzielamy na ekspresy do kawy oznaczone logo Tchibo.
INFORMACJE O ZAKRESIE I OKRESIE GWARANCJI
Można je znaleźć w opisie produktu oraz w instrukcji obsługi lub dokumentach dostawy.
Nie masz pod ręką instrukcji obsługi? Przejdź do wyszukiwania instrukcji obsługi.
ZAKRES USŁUGI W OKRESIE GWARANCJI
Bezpłatnie usuniemy wszelkie wady materiałowe lub produkcyjne. Nie dotyczy to uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą obsługą.
WARUNEK UDZIELENIA ŚWIADCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
Przedłożenie dowodu zakupu od Tchibo lub partnera handlowego autoryzowanego przez Tchibo.
Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie producenta, którego udzielamy na ekspresy do kawy oznaczone logo Tchibo.
INFORMACJE O ZAKRESIE I OKRESIE GWARANCJI
Można je znaleźć w opisie produktu oraz w instrukcji obsługi lub dokumentach dostawy.
Nie masz pod ręką instrukcji obsługi? Przejdź do wyszukiwania instrukcji obsługi.
ZAKRES USŁUGI W OKRESIE GWARANCJI
Bezpłatnie usuniemy wszelkie wady materiałowe lub produkcyjne. Nie dotyczy to uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą obsługą.
WARUNEK UDZIELENIA ŚWIADCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
Przedłożenie dowodu zakupu od Tchibo lub partnera handlowego autoryzowanego przez Tchibo.
W ramach gwarancji chętnie sprawdzimy następujące opcje:
- Naprawa
- Zwrot lub wymiana
- Zamówienie części zamiennych
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta i podaj:
- numer artykułu (sześć cyfr, można go znaleźć bezpośrednio na urządzeniu, na fakturze lub w instrukcji obsługi)
- nazwa modelu i kolor
- jeśli jest znana: data zakupu
Nasza rekomendacja: zadzwoń do nas, abyśmy mogli wspólnie znaleźć rozwiązanie. Możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
W naszym dziale obsługi klienta możesz zamówić części zamienne lub akcesoria do swojego ekspresu do kawy.
Aby móc jak najszybciej dostarczyć część zamienną/akcesorium, prosimy o podanie:
Aby móc jak najszybciej dostarczyć część zamienną/akcesorium, prosimy o podanie:
- numeru artykułu (sześć cyfr, można go znaleźć bezpośrednio na produkcie, na fakturze lub w instrukcji obsługi
- nazwy modelu i koloru
- jeśli jest znana: daty zakupu
- żądanego adresu dostawy
Nasza rekomendacja: zadzwoń do nas, to najszybszy sposób. Możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.